جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران از اجرای ۱۵ برنامه توسط این هیئت در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، باقر رزاق زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه در گفت‌وگویی اظهار کرد: تقارن ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار کسانی است که دانش‌آموخته مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان بودند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال حماسه‌آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مؤمن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

رزاق زاده، تصریح کرد: بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آوردند.

رئیس تشکل‌های مذهبی دینی و مادحین ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران با اشاره به برنامه‌های این هیئت در ایام هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه شاخص پنجشنبه‌های شهدایی در این ایام بر مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای گمنام اجرا خواهد شد.

وی افزود: برنامه شب‌های روایتگری این بار متفاوت با همراهی خانواده و فرزندان شهدای مفقود الاثر، جانبازان رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به صورت چند رسانه‌ای و زنده، عطرافشانی و رنگ‌آمیزی به همراه بهسازی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مفقودالاثر در دفاع مقدس، مسابقه نقاشی و کاردستی ویژه کودکان با موضوعیت شهدای گمنام در رده سنی زیر ۱۵ سال از جمله برنامه‌هایی است که از آغاز هفته دفاع مقدس در سطح استان طبق سنوات گذشته توسط این هیئت به اجرا گذاشته می‌شود.

رزاق‌زاده افزود: فراخوان مسابقه پیامکی به همراه دلنوشته‌خوانی درباره هفته دفاع مقدس، با موضوع شهدای گمنام هم به صورت ملی، از دیگر از برنامه‌های این هیئت است که پس از پایان مهلت فراخوان، با قید قرعه به برندگان این مسابقه هدایایی اعطا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha